Πέμπτη 5 Σεπτεμβρίου 2013

Καλοκαίρι 2013




Να'μαι και εγώ.

Σας έλειψα ?

Εμένα μου λείψατε, αλλά είχα ανάγκη αυτή την αποχή απο το blogging για να φορτίσω τις μπαταρίες μου.

Πρέπει να ομολογήσω ότι ο χειμώνας μου ήταν πολύ γεμάτος και χρειαζόμουν την ξεκούραση του καλοκαιριού.

Ενα καλοκαίρι ήρεμο με πολύ θάλασσα, κολύμπι, ρηλάξ και φυσικά με γαστρονομικό ενδιαφέρον.

Επιστρέφοντας λοιπόν στη ρουτίνα μας, θα είμαστε εδώ μαζί, να τα λέμε, να μαγειρεύουμε και να απολαμβάνουμε.

Τακτοποιώντας τα αρχεία μου για να ετοιμάσω τις επόμενες αναρτήσεις, βρήκα θέματα τα οποία δεν έχω ακόμα μοιραστεί μαζί σας αλλά νομίζω ότι έστω και τώρα αξίζει τον κόπο.

Επειδή όμως είμαι ακόμα σε καλοκαιρινή διάθεση ας κάνουμε μαζί μια ανασκόπηση καλοκαιριού.


Αγκίστρι

Και φέτος ήταν must η επίσκεψη στο συγκεκριμένο νησί. Σας έχω πει άλλωστε ότι είναι το αγαπημένο μας εδώ κοντά.



Για μία ακομα φορά φάγαμε στο "Μαντράκι" που συνεχίζει να έχει καλό φαγητό και εξυπηρέτηση.



Μια ιδέα για το τι τρώμε εκεί μπορείτε να πάρετε στη ανάρτηση εδώ.


Μήλος


Οτι και αν λένε γιαυτό το Αιγαιοπελαγίτικο νησί ... πιστέψτε το.

 
Αν βρεθείτε στο νησί, επισκεφθείτε τις κατακόμβες,


 το αρχαίο θέατρο


και το καταφύγιο



Πολλές οι παραλίες που η κάθε μία έχει το δικό της χρώμα που την κάνει ξεχωριστή.






Οσο για το φαγητό ... αξίζει να δοκιμάσετε τα πιάτα με τα παραδοσιακά τους προϊόντα, αλλά για αυτά θα σας μιλήσω σε επόμενη ανάρτηση.


Σίφνος


Ενα νησί με τη χαρακτηριστική ομορφιά των Κυκλάδων.

Τα στενά δρομάκια με το άσπρο χρώμα των σπιτιών είναι μαγευτικά.



Και σε αυτό το νησί θα λατρέψετε τα καθαρά νερά στις παραλίες.


Φυσικά και εδώ οι γεύσεις των παραδοσιακών πιάτων είναι ιδιαίτερες. Λεπτομέρειες θα σας δώσω στην επόμενη ανάρτηση.


Δοκός

Νησί δεν το λες .. περισσότερο βραχονησίδα είναι .. όμως έχει καταπληκτικά νερά για κολύμπι.

Δυστυχώς δεν έχει πρόσβαση με συμβατικό πλοίο, αλλά αν έχετε κάποιο είδος βάρκας είναι υπέροχος προορισμός.



Σαλαμίνα

Περάσαμε και φέτος μια βόλτα απο εδώ ... κοντινός προορισμός ότι πρέπει για σαββατοκύριακο.



Ερμιόνη / Πόρτο Χέλι

Πρόσβαση απο στεριά και απο θάλασσα ...


τριγύρω πολλά κολπάκια με ωραία νερά για κολύμπι.



Περισσότερες φωτογραφίες απο τα μέρη που βρέθηκα φέτος μπορείτε να δείτε στο facebook. Εδώ απολαύσετε τη Μήλο .. και εδώ τη Σίφνο. Εδώ τα υπόλοιπα μέρη.

Σας χαιρετώ για τώρα και μείνετε συντονισμένοι για την επόμενη ανάρτηση που θα είναι γεμάτη με γευστικά πιάτα !!