Δευτέρα 27 Αυγούστου 2012

Επιστροφή στα "θρανία"






Εδώ είμαι και εγώ ...

Να σας ευχαριστήσω όλους για τις ευχές που αφήσατε στην προηγούμενη ανάρτηση για τις διακοπές μου.

Τελειώνει ο Αύγουστος και μαζί του επισήμως το καλοκαίρι.

Η ευχή "καλό χειμώνα" δεν μου ήταν ποτέ ελκυστική, προτιμώ το "καλό φθινόπωρο".

Ούτως ή αλλως, τα τελευταία χρόνια, χειμώνα καταλαβαίνουμε κατά τον Οκτώβριο, μην πω Νοέμβριο.

Εύχομαι λοιπόν σε όλους σας ΚΑΛΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ.

Ελπίζω να καταφέρατε να ξεκλέψετε έστω και λίγες μέρες για να φορτίσετε τις μπαταρίες σας.

Εμείς φύγαμε κάποιες μαζεμένες μέρες για να ξεκουραστούμε αλλά προσπαθήσαμε να εκμεταλευτούμε και τα σαββατοκύριακα με μικρές αποδράσεις.

Συναντήσαμε φίλους, επισκεφθήκαμε καινούρια μέρη, κάναμε τα μπάνια μας, διαβάσαμε βιβλία, διασκεδάσαμε και γενικώς περάσαμε υπέροχα.

Σας δίνω μια ιδέα του πως περάσαμε με κάποιες φωτογραφίες.



Και φυσικά ο ουρανίσκος μας ευχαριστήθηκε με γεύσεις γνωστές και μη.




Περισσότερες λεπτομέρειες για τα μέρη και τα φαγητά των διακοπών, στις επόμενες αναρτήσεις.

Τέλος Αυγούστου λοιπον, που σηματοδοτεί το τέλος της ανεμελιάς (?) και την αρχή της ρουτίνας του καθενός.

Θα μπούμε στους γνωστούς ρυθμούς μας και θα προσβλέπουμε πια στις επόμενες διακοπές.

Μέχρι τότε, να είμαστε όλοι καλά !!

Οσο για την αγαπημένη μας ενασχόληση του μαγειρέματος, σας έχω συνταγές "μούρλια".

Ρίξτε μια ματιά στις φωτογραφίες και μείνετε συντονισμένοι για τις προσεχείς αναρτήσεις.




Πολλά φιλιά σε όλους σας.