Δευτέρα 30 Ιανουαρίου 2012

Πικάντικες φτερούγες κοτόπουλου






Καλημέρα και καλή εβδομάδα,

Τις είδα τις φτερουγίτσες στο χασάπη μου προχθές και τις λιμπίστηκα.

Συνήθως παίρνω έτοιμες, απο γνωστό super market και τις τηγανίζω.

Ομως στα "προσεχώς" μου είχα μια συνταγή για φτερούγες στο φούρνο.

Είχε έρθει λοιπον και η ώρα αυτής της συνταγής να δοκιμαστεί.

Αν τις προτιμάτε πιο καυτερές, αναπροσαρμόστε τις δοσολογίες των πιπεριών.

Την συνταγή την έχω απο το blog kitchen snippets .






Τι χρειαζόμαστε :

  • 10-12 φτερούγες
  • 3 κ.σ soy sauce
  • 1/2 κ.γ σκόρδο σκόνη
  • 1 κ.γ πάπρικα
  • 1 κ.γ πιπέρι καγιέν
  • 2 κ.γ ζάχαρη
  • αλάτι και πιπέρι

Πως φτιάχνουμε τις φτερούγες :

  1. Πλένουμε και καθαρίζουμε τις φτερούγες μας. Τις κόβουμε σε μερίδες στην ένωση. Εγω ζήτησα απο το χασάπη μου να τις κόψεις, οπότε όταν ηταν να  τις μαγειρέψω ήταν έτοιμες.
  2. Βάζουμε σε ένα μπώλ όλα τα υλικά και ανακατεύουμε καλά.
  3. Προσθέτουμε στο μπωλ τις φτερούγες και ανακατεύουμε ώστε να καλυφθούν με το μιγμα των υλικών. Κλείνουμε το μπωλ και βάζουμε στο ψυγείο για 1-2 ώρες ή όλο το βράδυ. Εγω τις άφησα 1 περίπου ώρα στο ψυγείο και ήταν μια χαρά.
  4. Προθερμαίνουμε το φούρνο στους 210 βαθμούς.
  5. Σε ένα ταψί απλώνουμε αλουμινόχαρτο ή λαδόκολλα. 
  6. Ραντίζουμε με ελαιόλαδο.
  7. Τοποθετούμε τις φτερούγες μας σε όλο το ταψί και αλοίφουμε με την μαρινάδα που θα έχει μείνει στο μπωλ. 
  8. Ψήνουμε για 40-45 λεπτά ή μέχρι να χρυσοκαφετίσουν, γυρίζοντας τις φτερούγες στα μισά του χρόνου. Προσέξτε το χρόνο του ψησίματος ανάλογα με το φούρνο σας.

Καλή όρεξη