Παρασκευή 13 Ιανουαρίου 2012

ΧΟΧΟΣΕΦ Μαγειρέματα

 


Καλή σας ημέρα,
Ναμαι και εγώ. Μαλλον τελευταία και καταιδρωμένη. 

Συμμετέχω και εγώ στο παιχνίδι του ΧΟΧΟΣΕΦ που ξεκίνησε η αγαπημένη Μώβ απο το blog είναι μιαμ ή μπλιαξ ? .



Οταν έκανε την πρώτη ανακοίνωση, ενθουσιάστηκα γιατί ηταν ένα παιχνίδι που είχε μαγείρεμα. Τέλεια. Δήλωσα συμμετοχή φυσικά και περίμενα τις λεπτομέρειες.

Απο το δικό μου blog κληρώθηκε να μαγειρέψει η Μαρίνα. Να πω την αλήθεια, το blog της δεν το γνώριζα, αλλα ήταν και αυτό ενα συν του παιχνιδιού, να γνωρίσουμε καινούρια blog που μπορεί να μας έχουν ξεφύγει. Κάντε μια βόλτα απο το  marina's life and family , να δείτε την ανάρτησή της για το παιχνίδι και περιηγηθείτε στο blog της για να την γνωρίσετε καλύτερα. Ευχαριστώ Μαρινάκι για το ωραιο πιάτο που ετοίμασες !!! 

Να πω, ότι τελικά το παιχνίδι το ευχαριστήθηκα πάρα πολύ (αν και αγχώθηκα λιγάκι γιατι το μαγείρεμα έπεσε μέσα στις γιορτές) και θα ήταν ωραία ιδέα να το ξανακάνουμε (ακούς Μωβούλα???).


Εμένα λοιπόν μου ανατέθηκε να μαγειρέψω απο το να λείπει το ... βύσσινο . Το συγκεκριμένο blog το παρακολουθούσα ήδη. Απο το "βύσσινο" είχε δηλώσει συμμετοχή η Σοφία Ζ., οπότε αποφάσισα να δοκιμάσω δική της συνταγή.

Οι κανόνες έλεγαν ότι έπρεπε να μαγειρέψουμε 1, 2 ή 3 πιάτα. Εγώ λόγω χρόνου πρόλαβα μόνο 2. Αλλά είδα και κάποιες άλλες συνταγές που τις έβαλα στα "προσεχώς".

Το πρώτο πιάτο που διάλεξα είναι ένα ορεκτικό ...




Ειναι μια συνταγή της γιαγιάς της Σοφίας και όταν την είδα θυμήθηκα τον σύζυγο που συχνά αναφέρεται στους πατατοκεφτέδες της δικής του γιαγιάς.

Να πω ότι συνήθως όταν φτιάχνω μια συνταγή δεν αλλάζω σχεδον τίποτα ώστε να έχω άποψη της συνταγής (εκτος αν διαβάσω κατι εξωπραγματικό). Ετσι έκανα και τώρα.

Το αποτέλεσμα ...πολύ καλό. Τη συνταγή μπορείτε να τη βρείτε πατώντας στο σύνδεσμο που έχω πιο πάνω. Εκει θα δείτε και τις οδηγίες της γιαγιάς Χρυσάνθης για το πλάσιμο.

Η μόνη αλλαγή που θα έκανα εγω (και θα κάνω γιατι θα τους ξαναφτιάξω), θα ήταν να προσθέσω λίγο δυόσμο για να τους δώσω λίγο άρωμα. Κατα τ'αλλα αξίζουν τον κόπο.

Το δεύτερο πιάτο ήταν ενα κυρίως ...




Γεμιστά μπιφτέκια έχω κάνει πάρα πολλές φορές, αλλα η συγκεκριμένη συνταγή μου έκανε κλικ. Και την δοκίμασα και δεν απογοητεύτηκα. 

Την έκανα χωρίς καμμία αλλαγή στα υλικά και πραγματικά τα μπιφτέκια έγιναν αφράτα και ήταν γευστικότατα. 

Το μόνο που άλλαξα ήταν στο πλάσιμο. Αφου έφτιαξα το μίγμα μου, χώρισα τον κιμά σε μερίδες και παίρνοντας κάθε μερίδα την άνοιγα στο χέρι και έβαζα στη μέση τη γέμιση και έκλεινα με τα πλαϊνά.

Τα συνόδευσα με πατατούλες τηγανιτές για τους μισούς και πουρέ για τους υπόλοιπους.

Σοφία, ευχαριστώ για τις πολύ ωραίες συνταγές σου.

Μωβούλα, για μια ακόμα φορά συγχαρητήρια για την ιδέα σου, ελπίζω να το ξανακάνουμε.

Φιλιά πολλά σε όλους