Παρασκευή 2 Δεκεμβρίου 2011

Μπριζόλες με σάλτσα μανιταριών






Καλή σας ημέρα,

Κάτι μπριζολίτσες απο το χωριό βρεθήκαν μπροστά μου και είπα να τις "φροντίσω".

Βρήκα λοιπόν τη συνταγή στο νηστικό αρκούδι και πήρα το τηγάνι ανα χείρας.

Η συνταγή βέβαια έλεγε για μοσχαρίσιες μπριζόλες αλλά και με τις χοιρινές που ήταν οι δικές μου βγήκε υπέροχο φαγητό.

Σας δίνω λοιπόν τη συνταγή και σας αναφέρω τις "αλλαγές" που έκανα λόγω ανωτέρας βίας ... χιχιχιιχ





Τι χρειαζόμαστε :


  • 2 κουταλιές ανάλατο βούτυρο
  • 1 κουταλιά ελαιόλαδο
  • 2 μοσχαρίσιες μπριζόλες (εγω χρησιμοποίησα χοιρινές)
  • 2 φλιτζάνια φρέσκα μικρά στρογγυλά μανιτάρια κομμένα σε φέτες
  • ½ φλιτζάνι νερό
  • 2 κουταλιές της σούπας Worcestershire sauce
  • 2 κουταλιές της σούπας λευκό κρασί
  • 1 κουταλιά της σούπας μουστάρδα Dijon
  • 2 κουταλιές της σούπας ψιλοκομμένο μαϊντανό
  • 4 φρέσκα κρεμμυδάκια ψιλοκομμένα
  • Αλάτι
  • Πιπέρι

Πως φτιάχνουμε τις μπριζόλες :


  1. Σ' ένα μεγάλο τηγάνι λιώνουμε το βούτυρο και ψήνουμε τις μπριζόλες για 8 περίπου λεπτά αφού πρώτα τις αλατοπιπερώσουμε καλά. Οι δικές μου που ήταν χοιρινές αλλά τουλάχιστον 2 εκ. σε πάχος χρειάστηκαν λίγο παραπάνω.
  2. Μεταφέρουμε τις μπριζόλες σ' ένα πιάτο και τις σκεπάζουμε με αλουμινόχαρτο για να μην κρυώσουν.
  3. Ρίχνουμε στο τηγάνι το λάδι και σωτάρουμε τα κρεμμυδάκια. Εγω δεν είχα φρέσκα κρεμμυδάκια και έβαλα 1 μέτριο ξερό κρεμμύδι ψιλοκομμένο.
  4. Προσθέτουμε τα μανιτάρια μαζί με όλα τα υπόλοιπα υλικά και μαγειρεύουμε για 3-5 λεπτά.
  5. Σερβίρουμε την μπριζόλα μας με τη σάλτσα των μανιταριών από πάνω.

Καλή όρεξη